FAQs

Jak poznám co je skladem a co ne?

Již ve výpisu zboží, lze zjistit informace o skladovosti a dostupnosti zboží. Pod cenou zboží najdete nápis, zdali je zboží "skladem na prodejně" nebo jaká je jeho časová dostupnost do expedice nebo připravenosti pro osobní odběr. Podrobnější informace najdete po kliknutí na zboží. Pokud je u zboží po kliknutí na Kdy mohu mít zboží doma? napsáno v okénku "Připraveno do 24-48 h", zboží máme skladem, ale není na prodejně. Pokud si zboží objednáte před 11:00 většinou jsme schopni zboží připravit nebo expedovat do 24 h. Pokud je u zboží napsáno "Na prodejně do 3 - 5 dní", znamená to, že zboží není skladem u nás, ale u našeho dodavatele. 

V detailu produktu máte možnost si u daného zboží vybrat barvu, velikost a jiné. Můžete si také prohlédnout obrázky zboží pokud jsou k dispozici. Zboží si můžete objednat jak z výpisu tak i z detailu produktu. U nábytku máte také možnost si prohlédnout produktový list.

Lze si zamluvit zboží k osobnímu odběru?

Ano. Zamluvení zboží funguje stejně jako objednávání zboží. Tímto způsobem se ujistíte, že si zboží neobjedná někdo jiný, než si zboží vyzvednete. Počkejte však na oznamovací email.

Je možné si zboží předem vyzkoušet?

Ano. Objednané zboží si po oznámení emailem, že zboží je připraveno k osobnímu odběru můžete prohlédnout a vyzkoušet na prodejně Nákupního domu, Plzeňská 172D. Toto neplatí pro mimopražské pobočky.

Je možné zboží po shlédnutí a vyzkoušení odmítnout?

Ano. U nás máte tu možnost zboží odmítnout. Máte také možnost zboží vrátit ve 14 denní lhůtě. viz obchodní podmínky.

Jak mám uplatnit slevový kód? 

Pokud jste od nás obdrželi slevový kód na určitý produkt nebo kategorii produktů (např. z nabídky nebo kampaně), vložte jej po výběru zboží v Košíku při vyplnění objednávky do pole Slevový kód. Emailem dostanete potvrzení o objednaném zboží, kde sleva bude odečtena.

Chcete vrátit nebo reklamovat zboží, ale nevíte jak?

Zboží můžete vrátit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (odstoupení od smllouvy) nebo reklamovat a zaslat zboží zaslat na adresu: Fotion s.r.o., Plzeňská 172 D, Praha 5 Smíchov 150 00. Nejdůležitější informace o postupu reklamace najdete zde nebo v našich obchodních podmínkách.

Máte zájem o zaslání zboží na Slovensko?

Ano. Tuto možnost nabízíme. Volbu zaslání zboží na Slovensko najdete v košíku. Zboží expedujeme jak v rámci České Republiky tak i Slovenska. Zboží si také můžete vyzvednout na pobočce: Nobelovo námestie 5, Bratislava, 85101 Bratislava.

Jsme tu pro Vás, Váš Nákupní Dům Praha

Odpovídáme na Vaše otázky

Nenašli jste zde odpověď na Vaší otázku?
Neváhejte nás kontaktovat:

Telefon: 720 406 406
E-mail: info@nakupni-dum-praha.cz

Na Vaše otázky ochotně odpoví
Martin nebo jeden z jeho kolegů

Provozovatel:

FOTION, s.r.o.
Pod Velkým hájem 9
153 00 Praha 5 Radotín

IČ 24725129

DIČ: CZ24725129

 

14 odběrných míst Uloženka

- nejste vázaní určitým časem, lze vyzvednout v otevírací době 

- do 24 hod od expedice připraveno k vyzvednutí

- o uložení budete informováni sms/emailem

- výdejnu zvolíte jednoduše dle seznamu v košíku

Mapa »

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.