Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě a Reklamace

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Jako spotřebitel máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy, tedy právo na vrácení zboží do 14 dnů od data převzetí zboží. Nárok neztrácíte, ani když si zvolíte možnost osobního odběru na výdejnách. Další informace naleznete zde.

Postup reklamace v záruční době

Zboží v záruční době můžete reklamovat přímo v autorizovaném servisu, jejichž přehled míst bývá součástí návodu a tím můžete urychlit celý průběh reklamační transakce. 

S Vaší reklamací v záruční době se také můžete obrátit telefonicky
nebo písemně na adrese: 

       

        FOTION, s.r.o.
        Plzeňská 172D
        150 00 Praha 5 Smíchov
  

  • Tel: +420 720 406 406

 

 

 

 

 

 

Po přijetí reklamace bude reklamace vyřízena co nejdříve, nejpozději však ve lhůtě 30 dní, popř. dle vzájemné dohody. V případě oprávněné reklamace zajistíme opravu zboží. V případě neodstranitelné závady zajistíme výměnu zboží, nebo její části. Pokud tento postup není možný, posoudíme nárok na poskytnutí slevy z původní ceny zboží anebo kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit.


Náklady spojené reklamací

V případě uznané reklamace reklamačním střediskem z důvodu neodstranitelné vady nám prosím zašlete doklad ze servisu (účtenku z reklamace) nebo její oskenovanou kopii a my Vám proplatímé vzniklé náklady spojené s reklamací. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Pokud bude reklamace odmítnuta nebo požadována za neoprávněnou, tento nárok zaniká.

V případě nesrovnalostí nebo jakéhokoli dotazu ohledně postupu reklamace, nebo se chcete jen informovat o stavu reklamace, kontaktujte nás na naší info lince 720 406 406 nebo můžete zaslat dotaz na info@nakupni-dum-praha.cz. Vždy Vám rádi poradíme!


Co dělat, když je zboží při převzetí poškozené

Zásilku si řádně prohlídněte a pokud při kontrole jeví zboží známky poškození, zboží nepřebírejte.

Pokud je zboží porušené, přestože balík nejevil žádné známky porušení, je nutné co nejrychleji informovat přepravce nebo naši společnost.

Česká pošta:

Na jakékoliv pobočce

Intime:

+420 246 092 931

TopTrans:

+420 267 101 601

 

 

 

 

Provozovatel:

FOTION, s.r.o.
Pod Velkým hájem 9
153 00 Praha 5 Radotín

IČ 24725129

DIČ: CZ24725129

 

14 odběrných míst Uloženka

- nejste vázaní určitým časem, lze vyzvednout v otevírací době 

- do 24 hod od expedice připraveno k vyzvednutí

- o uložení budete informováni sms/emailem

- výdejnu zvolíte jednoduše dle seznamu v košíku

Mapa »

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.